Nákupní košík

 x 
košík je prázdný

Aktuality

Momentálně ukazuje nabídka pouze vidlice, které zbývají na skladu dovozce z předchozích ročníků, některé jsou již jenom v posledních kusech a nabídka se bude jenom zužovat.

Nové dodávky 2018 stále nemají pevný termín, který by bylo možné potvrdit. Jakmile dorazí vidlice k dovozci, bude možné je nabídnout ale zatím přišla jenom první vlna dodávek, ve které jsou jenom nejlevnější vidlice. Zatím žádná ze zdejší nabídky. Druhá fáze dodávek je na cestě a pokud se dá zatím odhadnout, její případná dostupnost, může se jednat o polovinu května. Do té doby lze nabízet jenom to, co se momentálně zobrazuje na stránkách.

 

 

Pro koho je určen?

 

Je určen pro každého, kdo ocení to, co dělá odpružení odpružením, tedy maximum komfortu a maximum kontaktu s povrchem, po kterém se jede. Koho zajímají podrobnosti, více najde v sekci videa.

 

Co je podstatou a jaké jsou parametry dosahované tuningem?

 

Tuning je individuální práce na vidlici na takové úrovni, jakou nemůže běžná velkosériová výroba dosáhnout. Podle typu vidlice jsou měněny jak citlivost, tak průběh pružení, případně tlumení. Vše je výsledkem vlastního vývoje a přístupu k odpružení. Vidlice jsou laděny přímo dle požadavku na zdvih a podle váhy jezdce. Parametry vidlic jsou prokazatelně zlepšeny u jakékoliv značky a typu vidlice. Dražší značky bývají již z výroby na velmi dobré úrovni, což se promítá právě v jejich citlivém chodu a správném využívání zdvihu. Právě za tohle se u drahých značek platí. Výsledná kvalita chodu by měla být ceněna na prvním místě. Tuning je však možný a vlastně i nutný i u těch drahých vidlic, pokud se začnou srovnávat s vyladěnou produkcí. Tuning zde nabízený totiž rozdělení   levnější = horší   ,  dost výrazně nabourává. Nabízené vidlice označené jako edice Tuning-test které jsou nabízeny ve zdejším E shopu,  jsou svými parametry na takové úrovni, že ve většině případů předčí o mnoho dražší konkurenci právě kvalitou chodu.

 

Co získám navíc nákupem nové vyladěné vidlice?

 

Především se získává produkt, který je komplexní, platí na něho plná záruka a existuje jednoznačný vztah zákazník – prodejce (úpravce). V tomto vztahu existují i nadstandardní zvláštnosti, jako třeba to, že domácí servis je povolen, a dokonce podporován. Součástí dodávky je návod k údržbě a servisu, který je možné provést i v domácích podmínkách. Servis je platný pouze, když ho provádí sám majitel nebo vidlici zašle do tuning-testu. Jiný servis ani opravna nemůže v záruční době do vidlice vstupovat.

 

Je možný i tuning jiných značek než zde nabízených?

 

Ano, je možné objednat servis mnoha značek a typů vidlic s výjimkou těch, které jsou zde nabízeny jako edice Tuning-test.Tento postup má však svá úskalí, na která je třeba upozornit. Tuning samozřejmě naruší záruční podmínky a provedením tuningu na sebe nemůžeme převzít zodpovědnost za původní materiál. Není proto vhodné požadovat tuning na nové, téměř neježděné vidlici. Vždy je vhodné vidlici nejprve řádně ověřit a zjistit, zda nenastává nějaký problém, který by měl být řešen v záruce.

 

Na jakých vidlicích se tuning nevyplatí?

 

Nevhodný je jednoznačně u vidlic velmi levných, které mívají mnoho komplikací, jejichž řešení by nakonec vše prodražilo a výsledek by byl i tak málo vyhovující. Klíčovým faktorem pro zákazníka je finanční náročnost. Staré a velmi poškozené vidlice jsou další kategorií, která se nehodí k úpravám. Poškození tvrzeného povrchu nohou kluzáků je jedním z ukazatelů, které určují, jak náročná by byla jejich výměna a důvod, proč se nehodí k úpravám.

 

Jaká je tedy nabídka vlastních vidlic?

 

Ve vlastní nabídce jsou vybrané vidlice, které umožní dosáhnout špičkových parametrů za nejnižší cenu na trhu. Nabídka proto začíná na určité hranici, kdy je možné nejlepších parametrů dosáhnout, a zastoupeny jsou vybrané vidlice, které takto představují jednoznačně nejlepší poměr cena výkon. Důvody pro zařazení vidlice do nabídky jsou uvedeny v popisech k jednotlivým modelům. Nabídka se snaží postihnout celý sektor od XC (country), AM (All mountain), Cross, 29“ i FR (freeride).